petek, 13. februar 2009

Valentinovo

V vsakdanjem zivljenju si moramo velikokrat izkazovati ljubezen, si povedati, da se imamo radi. Predvsem to starsi radi slisijo od svojih otrok, otroci od svojih strasev, tudi ucitelji smo veseli, kadar nam ucenci povedo, da nas imajo radi.
Takih trenutkov ni nikoli prevec, mogoce samo premalo.
Na Valentinovo pa se se posebaj radi spomnimo vseh, ki jih imamo radi, ne samo tistih, v katere smo zaljubljeni, temvec tudi vseh nasih dobrih prijateljev in druzine.
V soli smo za Valentinovo spesnili nekaj pesmi o ljubezni, ki bi jih radi delili z vami.



Za Valentinovo

Za Valentinovo sem vesel.
Za Valentinovo bom objel ocka.
Za Valentinovo bom razigran.
Za Valentinovo bom nasmejan.

Nuka


Rada te imam

Rada te imam,
čeprav ti ne priznam,i ne dam,
čeprav rada te imam.

rada te imam,
čeprav vidim te vsak dan,
naveličala se te še nisem,
šopek ti podarim,
če pogumna bi bila,
bi s tabo plesala.

Kadar ti to povem,
obrneš se stran,
čeprav rada te imam,
ti tega ne priznam.
Gledaš me vsak dan,
čeprav si ne priznam.

Postavljaš se pred mano,
kot da bil bi sam
s svojimi prijatelji
igraš se vsak dan.


Karin


Za Valentinovo

Čeprav je Valentinovo
rada te imam
tega zares ne priznam
čeprav rada te imam.

Za Valentinovo mi šopek podaš
očitno res rad me imaš.
Jaz priznati ti želim,
a me ti nagovoriš.

Bil si ti ljubezen iz šolskih dni.
Kadar se ti žalostiš
jaz objeti te želim.

Fant kot iz pravljice se mi zdiš.
Dovolj mi je čakanja,
rada te imam, ti priznam.

Odleglo mi je,
ko sem ti priznala.
Zastal mi je dih,
ko začelo je snežit.

Lara



Rada te imam

Rada te imam,
poljubčkov sto ti dam.
Se s tabo rada igram,
ker rada te imam.

Na travnik rož pojdiva,
se s tvojo prijateljico loviva,
tiho zaspiva,
da se potem še po gričih podiva.

Zdaj se je Valentinovo začelo.
Je cel svet obnorel.
A jaz ti podarim drevo,
ki bo od veselja zascvetelo.

Veronika

Ni komentarjev:

Objavite komentar